مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-28سياسي

وجود وحدت از سلطه دشمنان بر جوامع اسلامی جلوگیری می کند


نماینده ولی فقیه در گیلان وجود وحدت را مانعی برای سلطه دشمنان بر جوامع اسلامی عنوان کرد و گفت: عده ای به نام شیعه و سنی درصدد اختلاف افکنی میان مسلمانان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر چهارشنبه در همایش وحدت بین علمای شیعه و سنی گیلان در مصلای امام خمینی (ره) رشت، اظهار داشت: خداوند در قرآن بر تمسک جستن به حبل الهی یعنی قرآن تاکید دارد و ما را از تفرقه نهی می کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه اتحاد در میان امت اسلام نعمت محسوب می شود، گفت: دشمنان از دیرباز برای جدایی انداختن میان امت اسلامی بسیار تلاش کردند اما انقلاب اسلامی این نقشه درازمدت را نابود کرد.

وی تصریح کرد: وجود امر به معروف و نهی از منکر میان دو آیه که درباره تفرقه است، به معنای این بوده اگر کسی برای اختلاف افکنی میان مسلمانان اقدامی کرد یا خلاف آیات قرآن حرفی زد، باید امر به معروف و نهی از منکر شود.

امام جمعه رشت هدف از وحدت را یک امر ناشدنی و یک امر شدنی دانست و خاطرنشان کرد: امر ناشدنی این است که دشمنان بر جامعه اسلامی سیطره پیدا نکنند زیرا مسلمانان دارای قوانین اختصاصی برای اداره جامعه هستند و عزتی دارند که سایران از آن برخوردار نیستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود وحدت از سلطه دشمنان بر جوامع اسلامی جلوگیری می کند

وجود وحدت از سلطه دشمنان بر جوامع اسلامی جلوگیری می کند