مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-28حوادث

سرقت 660 سکه طلا از خانه پدر شوهر برای مهاجرت به کانادا


زن جوان در نقشه‌ای حساب شده 660 سکه طلا از خانه پدر شوهرش سرقت کرد تا با فروش آن‌ها به کانادا مهاجرت کند، اما همدست افغانستانی‌اش پول‌ها را برداشت و فرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، دوم دی سال گذشته پرونده‌ای با موضوع سرقت 660 قطعه سکه طلا از خانه‌ای در محدوده نیاوران به کلانتری 123 رسید و پس‌از بررسی‌های اولیه برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

شاکی که مرد جوانی بود گفت من 960 قطعه سکه تمام بهار آزادی داشتم که آن‌ها را در آپارتمان پدرم نگهداری می‌کردم تا اینکه دوم آذر ماه متوجه شدم 660 قطعه از سکه‌ها سرقت شده است.

در ادامه کارآگاهان با توجه به پایش صحنه سرقت و اینکه ساختمان دارای نگهبانی 24 ساعته بود احتمال داخلی بودن سرقت را دادند که با دعوت از شاکی تحقیقات جامعی درباره تمامی افرادی که به خانه وی تردد داشته‌اند انجام شد.

سرهنگ کارآگاه «سیدعلی شریفی» رییس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در تشریح این خبر اظهار داشت: هنگام رسیدگی به پرونده، نامه‌ای از سوی فردی ناشناس به داخل خانه پدر شاکی انداخته شد که در آن نوشته بود «بالاخره حق به حق دار رسید» این موضوع نشان از وقوع صد‌درصدی سرقت توسط یکی از بستگان و آشنایان شاکی داشت بنابراین تحقیقات از اعضای خانواده و بستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 660 سکه طلا از خانه پدر شوهر برای مهاجرت به کانادا

سرقت 660 سکه طلا از خانه پدر شوهر برای مهاجرت به کانادا