مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-28اجتماعي

80 کودک کار خیابانی از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند


با اقدامات اورژانس اجتماعی، همه کودکان کار خیابانی که در سطح شهر مشغول کار یا تکدی گری بودند، جمع آوری و بهزیستی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی سلمانی چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کودکان کار به کودکان کارگری گفته می شود که به صورت مداوم و پایدار به خدمت گرفته می شوند، به طوریکه این امر آن ها را در بیشتر اوقات از رفتن به مدرسه و تجربهٔ دوران کودکی بی بهره می سازد و سلامت روحی و جسمی آن ها را تهدید می کند.

وی افزود: در پی اقدامات اورژانس اجتماعی کلیه کودکان کار خیابانی که در سطح شهرستان مشغول کار یا تکدی گری بودند و تعداشان به 80 نفر می رسید، جمع آوری و بهزیستی معرفی شدند.

رییس اداره بهزیستی شهرستان جهرم با بیان اینکه در حال حاضر می توان گفت که هیچ کودک کار خیابانی در جهرم نیست، بیان داشت: مگر در مواردی مثل که کودکان از اتباع خارجی که کارت اقامت ندارند و در دست شناسایی هستند و یا کودکانی که از شهرهای دیگر به صورت موقت و چند ساعته برای کار یا تکدی گری آورده می شوند.

سلمانی گفت: از آن جایی که کمک به کودکان کار، انگیزه درس خواندن را از آن ها می گیرد و به کارهای کاذب تشویق می شوند، لذا از هر گونه کمک به آنان خودداری کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 کودک کار خیابانی از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند

80 کودک کار خیابانی از سطح شهر جهرم جمع آوری شدند