مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-28سياسي

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس به دنبال حذف اختیار نمایندگان برای اظهار نظر نیست


رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس گفت: این کمیسیون به هیچ وجه به دنبال حذف اختیار نمایندگان در مصوبه اخیر خود برای اظهار نظر آنان نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 7 آبان) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح موادی از آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: اولین بسته از تغییرات آیین نامه داخلی مجلس امروز از سوی کمیسیون آیین نامه داخلی ارائه شده است.

وی با اشاره به آسیب های مجلس از خلاء های موجود در آیین نامه داخلی افزود: ما در مجلس به عنوان نماینده فعالیت مخدوشی داریم چرا که وقتی طرحی در مجلس بیاید کلیات آن در صحن علنی تصویب شده و بلافاصله وارد بررسی جزییات آن می شویم و عملا نماینده حق ارائه پیشنهاد را ندارد.

رییس کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس تصریح کرد: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس این حق را برای نمایندگان مجلس با مصوبه خود قائل شده که نمایندگان بتوانند نظرات و پشنهادات شان را در کمیسیون ها مطرح کنند.

حسین زاده بحرینی در پایان گفت: کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس  به هیچ وجه به دنبال حذف اختیار نمایندگان برای ارائه نظر را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس به دنبال حذف اختیار نمایندگان برای اظهار نظر نیست

کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس به دنبال حذف اختیار نمایندگان برای اظهار نظر نیست