مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-28سياسي

2400 قلم دارو در تعهد بیمه سلامت است


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه 98 درصد از داروهای مصرفی تولید داخلی است، گفت: حدود 2 هزار و 400 قلم دارو در تعهد این سازمان است.

- کیومرث مظفری پیش از ظهر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری مهر استان کرمانشاه به مناسبت هفته بیمه سلامت (3 تا 9 آبان ماه) به تشریح چگونگی تشکیل سازمان بیمه سلامت پرداخت و اظهار کرد: در 3 آبان سال 1373 قانون بیمه همگانی خدمات درمانی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و پس از طی مراحل قانونی و با تأیید شورای نگهبان به دولت ابلاغ شد که متعاقب آن از مهرماه سال 74 سازمان بیمه خدمات درمانی زیر نظر وزارت رفاه در سطح کشور راه اندازی شد.

وی افزود: از سال 91 سازمان خدمات درمانی به زیر مجموعه وزارت بهداشت و درمان اضافه شد و بدین ترتیب نام بیمه خدمات درمانی به بیمه سلامت تغییر یافت.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون خدمات خوبی به مردم ارائه شده به طوری که پوشش بیمه ای کاملی برای بیمه شدگان این سازمان ایجاد شده است، تاکید کرد: رویکرد این سازمان سلامت محوری است و توجه ویژه ای به مقوله پیشگیری دارد و به همین دلیل اقدامات پیشگیرانه را از روستاها آغاز کرده است.

مظفری به تشریح عملکرد این سازمان در استان پرداخت و ادامه داد: اجرای طرح پزشک خانواده، سیستم ارجاع و اقدامات غربالگری در روستاها بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2400 قلم دارو در تعهد بیمه سلامت است

2400 قلم دارو در تعهد بیمه سلامت است