مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-28فرهنگي

اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس


رییس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه از افزایش محدوده زمانی آثار منتشر شد ویژه بخش دفاع مقدس این جشنواره تا پایان مهرماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رجبعلی سالاریان رییس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه و مدیر روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران با اشاره به اصلاحیه ای که در بخش ویژه دفاع مقدس نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه صورت گرفته، گفت: خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان، برنامه سازان و شهروند خبرنگاران حوزه کتاب برای شرکت در بخش ویژه دفاع مقدس این دوره از جشنواره کتاب و رسانه می توانند آثار خود را که در محدوده زمانی اول مهر ماه سال 1398 تا پایان مهرماه 1399 در رسانه ها کرده اند، برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: پیش از این در فراخوان منتشر شده از سوی دبیرخانه نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه اعلام شده بود آثاری که در محدوده زمانی اول مهر ماه سال 1398 تا پایان شهریور 1399 در رسانه ها منتشر شده اند، در داوری شرکت داده می شوند اما این مهلت برای بخش ویݫه دفاع مقدس تا پایان مهرماه افزایش پیدا کرده است.

رییس هیئت اجرایی نوزدهمین جشنواره کتاب و رسانه با اشاره به استقبال فعالان رسانه ای حوزه کتاب در این دوره از جشنواره کتاب و رسانه گفت: در این دوره دو بخش ویژه سواد رسانه ای و دفاع مقدس به جشنوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس

اصلاحیه محدوده زمانی آثار منتشر شده ویژه بخش دفاع مقدس