مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-28بين الملل

آینده روابط تهران - واشنگتن پس از پیروزی ترامپ یا بایدن


شبکه سی.

ان.

بی.

سی نظر کارشناس یک اندیشکده آمریکایی را درباره رویکرد واشنگتن نسبت به تهران در صورت پیروزی احتمالی هر یک از نامزدهای انتخاباتی آمریکا مطرح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه سی.

ان.

بی.

سی، این شبکه در گزارشی درباره آینده روابط تهران-واشنگتن در صورت پیروزی احتمالی هر یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهور فعلی آمریکا پس از خروج از توافق هسته ای در سال 2018، پیش از این گفته است که می خواهد به یک توافق گسترده تر با ایران دست پیدا کند که محدودیت های جدی تری را بر فعالیت هسته ای و موشکی آن اعمال کند و نقش آن را در آنچه جنگ های نیابتی منطقه عنوان می کرد، سرکوب کند.

تهران با وجود پابرجا ماندن تحریم های اعمال شده آمریکا بر ایران که پس از خروج واشنگتن از توافق هسته ای اتفاق افتاد، از مذاکره خودداری کرده است.

بنجامین فریدمن، مدیر بخش سیاسی اندیشکده اولویت های سیاسی درباره رویکرد جو بایدن نامزد دموکرات انتخابات آمریکا نسبت به ایران به این شبکه گفت: درباره ایران، ما می دانیم که بایدن تلاش خواهد کرد دوباره وارد برجام(توافق هسته ای) شود.

این که آیا این اقدام در مجاب کردن ایران به بازگشت به پایبندی کامل نسبت به تعهدات برجامی اش موفق خواهد بود یا نه، کاملا معلوم نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده روابط تهران - واشنگتن پس از پیروزی ترامپ یا بایدن

آینده روابط تهران - واشنگتن پس از پیروزی ترامپ یا بایدن