مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-28دانش

عاملی: بررسی روابط علم و فناوری ایران و چین در ستاد راهبری نقشه علمی


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه بنا نداریم روابط دوجانبه علمی و فناوری با همه کشورها را در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 137 شورای ستاد نقشه جامع علمی کشور به ریاست سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا با موضوع بررسی روابط علم و فناوری ایران و چین و واگذاری اختیار پذیرش دانشجوی دکتری به دانشگاه ها برگزار شد.

عاملی در ابتدای جلسه ضمن تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) و میلاد پیامبر اکرم (ص) ابراز امیدواری کرد: این ایام که منشاء وحدت برای مسلمانان شده است برای برادری و وحدت تلاش بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به وحدت شکل گرفته در کشور در روزهای اخیر تأکید کرد: افزایش وحدت هم در سطح جامعه و هم در سطح بین الملل یک نیاز و ضرورت است.

عاملی در مورد دستور اول جلسه که به ارائه گزارش تعیین سیاست های تعاملات علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران و چین اختصاص داشت، گفت: بنا نداریم روابط دوجانبه علمی و فناوری با همه کشورها را در ستاد نقشه جامع علمی کشور بررسی کنیم.

در عین حال روابط علم و فناوری ایران و چین به جهت اهمیت راهبردی و برنامه 25 ساله در ستاد نقشه طرح و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملی: بررسی روابط علم و فناوری ایران و چین در ستاد راهبری نقشه علمی

عاملی: بررسی روابط علم و فناوری ایران و چین در ستاد راهبری نقشه علمی