مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 07:052020-10-28اقتصادي

15 درصد از مشترکان برق لرستان مشمول طرح ملی برق امید هستند


مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق لرستان گفت: از ابتدای آبان ماه قرار است هزینه ای از خانوارهایی که جزو مشترکین کم مصرف این شرکت هستند دریافت نشود که بر اساس بررسی های صورت گرفته حدود 15 درصد از مشترکین لرستانی جز این گروه هستند.

- قباد رستمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: طرح برق امید یک طرح ملی بوده که به دنبال حمایت از افرادی است و از این سرمایه گران بها به درستی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس این طرح قرار است هزینه ای از خانوارهایی که جزو مشترکین کم مصرف بوده دریافت نشود، افزود: خانوارهایی جزو گروه مشترکین کم مصرف قرار می گیرند که در مناطق عادی از ابتدای مهرماه تا ابتدای خرداد 80 کیلو وات ساعت یا کمتر مصرف کنند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق لرستان بیان کرد: مشترکین کم مصرف در ایام گرم سال که از یک خرداد تا انتهای شهریورماه ادامه دارد بایستی 100 کیلو وات بر ساعت یا کمتر از آن مصرف کنند، همچنین بر اساس بررسی هایی که صورت گرفته حدود 15 درصد مشترکین لرستانی جزو این گروه هستند.

رستمی با اشاره به اینکه حدود پنج درصد خانوارهای لرستانی جزو مشترکین پر مصرف این شرکت هستند، تصریح کرد: این گروه حدود 30 درصد برق مصرفی در بخش خانگی استان را مصرف می کنند که در طرح برق امید تا پایان خردادماه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد از مشترکان برق لرستان مشمول طرح ملی برق امید هستند

15 درصد از مشترکان برق لرستان مشمول طرح ملی برق امید هستند