مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-28دانش

چگونه می توانیم خصوصیات یک سیستم برهمکنش کننده را محاسبه کنیم؟


انجمن علمی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، سمینار آنلاین چگونه می توانیم خصوصیات یک سیستم برهمکنش کننده را محاسبه کنیم؟ را برگزار می کند.

- انجمن علمی فیزیک دانشگاه شهید بهشتی، سمینار آنلاین چگونه می توانیم خصوصیات یک سیستم برهمکنش کننده را محاسبه کنیم؟ را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، به خوبی می دانیم که دنیای فیزیک متشکل از سیستم هایی با ذرات برهمکنش کننده بیشمار است برای توصیف دقیق این سیستم ها لازم است که ما بر همکنش های بین ذرات را در معادله شرودینگر لحاظ کنیم اما با وارد کردن پتانسیل برهمکنش بین ذرات حل مستقیم معادله شرودینگر غیر ممکن می شود بنابراین برای توصیف سیستم های برهمکنش کننده به استفاده از روش های تخمینی نیاز داریم.

در این برنامه سعی برآن است که مسائل بس- ذره ای را در برخی از سیستم های فیزیک شرح داده و بعضی از روش های بس- ذره ای و نیز کاربرد آن ها را در شاخه ای مختلف فیزیک از جمله اختر فیزیک، فیزیک ماده چگال و هسته ای ارائه شود.

این سمینار با ارائه غلام حسین بردبار روز شنبه 10 آبان ماه ساعت 16 الی 17 به صورت آنلاین در لینک GoogleMeet برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آیدی sbu_physics @ مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توانیم خصوصیات یک سیستم برهمکنش کننده را محاسبه کنیم؟

چگونه می توانیم خصوصیات یک سیستم برهمکنش کننده را محاسبه کنیم؟