مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-28دانش

نقش تعیین کننده آثار دکتر توسلی در آموزش دانش آموختگان دانشگاهها


آثار ارزشمند به جا مانده از دکتر توسلی در آموزش دانش آموختگان زیادی که بسیاری از آنها اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور هستند، - نقش تعیین کننده ای داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به آیین بزرگداشت دکتر غلامعباس توسلی پیامی ارسال کرد که به شرح زیر است: با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر غلامعباس توسلی، استاد دانشگاه تهران دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

وی در خانواده بزرگ علوم اجتماعی ایران استادی نام آشنا و برخوردار از مراتب بلند علمی است که آثار ارزشمندی را از خود بر جای گذاشته و در آموزش دانش آموختگان زیادی که بسیاری از آنها اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور هستند، نقش تعیین کننده ای داشته است.

توسلی در سال 1380 به عنوان پژوهشگر برجسته و در سال 1381 استاد برگزیده دانشگاه تهران و در سال 1383 استاد نمونه کشوری شناخته شده اند و در یازدهمین جشنواره بین المللی فارابی، در سال جاری به عنوان پیشکسوت علوم انسانی ایران انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

افزون بر این در سمت های مختلف اجرایی دانشگاهی چون ریاست دانشگاه اصفهان، عضویت پیوسته فرهنگستان علوم ایران، پایه گذاری انجمن جامعه شناسی ایران و ریاست دانشکده علوم اجتماعی خدمت کرده که بی گمان ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تعیین کننده آثار دکتر توسلی در آموزش دانش آموختگان دانشگاهها

نقش تعیین کننده آثار دکتر توسلی در آموزش دانش آموختگان دانشگاهها