مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 20:452020-10-27سياسي

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در گذشته دشمنان حفظ ظاهر می کردند و به گونه ای رفتار می کردند که همه فکر کنند به همه ادیان و افکار دنیا احترام می گذارند اما در حال حاضر و در این برهه زمانی بغض و کینه خود را نسبت به اسلام و پیامبر .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: در گذشته دشمنان حفظ ظاهر می کردند و به گونه ای رفتار می کردند که همه فکر کنند به همه ادیان و افکار دنیا احترام می گذارند اما در حال حاضر و در این برهه زمانی بغض و کینه خود را نسبت به اسلام و پیامبر به گونه های مختلفی از جمله قرآن سوزی، کاریکاتور و توهین به مقدسات اعلام می کنند و برخی از سیاست مداران که خود را حامی حقوق بشر می دانند از این گونه حرکات به بهانه آزادی بیان حمایت می کنند و عملا با اسلام و آنچه که نماد اسلام است در افتاده اند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی در نشست صمیمی با علمای شیعه و اهل سنت ایرانشهر که در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن با اصل اسلام مشکل دارد و هیچ فکر، مذهب و گرایشی از اسلام را نمی پسندد.

آیت الله مصطفی محامی تاکید کرد: همه آحاد مردم باید در مقابل اینگونه حرکات دشمن هوشیار باشند و با وحدت و انسجام بیش از پیش در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام در افتاده است