مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-27اقتصادي

کارآفرینان به عنوان کانون و مرکز ثقل در عرصه های کار و تولید هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان به عنوان کانون و مرکز ثقل در عرصه های کار و تولید هستند و به عنوان موتور محرکه در توسعه اقتصادی و کسب و کار نقش مهمی ایفا می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: کارآفرینان به عنوان کانون و مرکز ثقل در عرصه های کار و تولید هستند و به عنوان موتور محرکه در توسعه اقتصادی و کسب و کار نقش مهمی ایفا می کنند.

حسین فتحی در حاشیه آیین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره معرفی کارآفرینان برتر استان در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که کارآفرینان قهرمانان تولید و اشتغال بوده و منشأ تغییر و تحول در محیط های کسب و کار هستند، اظهار کرد: کارآفرینان تنها فرصت شغلی جدید ایجاد نمی کنند؛ بلکه دارای تفکر جدید بوده و ایده های جدید را خلق می کنند.

وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره کارآفرینان برتر استانی، 9 نفر به عنوان کارآفرین برتر استانی معرفی و تقدیر شدند، دو نفر نیز به عنوان کارآفرین پیشرو اجتماعی و 12 نفر به عنوان کارآفرین شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: مقرر شده بود که این جشنواره در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود، ولی به دلیل شیوع کرونا ویروس برگزاری آن به تعویق افتاد؛ همچنین زمان ثبت نام جشنواره کارآفرینان برتر سال 98 نیز به زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینان به عنوان کانون و مرکز ثقل در عرصه های کار و تولید هستند

کارآفرینان به عنوان کانون و مرکز ثقل در عرصه های کار و تولید هستند