مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-27سياسي

چتر پدافند سایبری زیرساخت های بنادر تقویت می شود


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: برنامه گسترده و جامعی برای تقویت چتر پدافند سایبری برای زیرساخت های حوزه بنادر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، سردار غلامرضا جلالی که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در نشست شورای مدیران مدیران سازمان بنادر و دریانوردی سخن می گفت، اظهار داشت: برای اولین بار است که آمریکا و دشمنان ایران ادبیات جنگی را در فضای اقتصاد، توسعه دادند؛ قرارگاه جنگ اقتصادی در وزارت خزانه داری آمریکا تشکیل شده و استراتژی هایی مبتنی بر ایجاد تحریم و تنگناهای مالی و انواع جنگ در عرصه اقتصادی مثل جنگ ارزی، بانکی و پولی و مانند آن را علیه ما گشودند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بر اساس اظهارات خودشان از استراتژی قدرت هوشمند در پیشبرد اهدافشان بهره می برند، تصریح کرد: آنان قدرت هوشمند را به کار گیری هوشمندانه همه مؤلفه های خود علیه مولفه هایی که ایران در آن آسیب پذیری است، می دانند؛ بنابراین در چنین شرایطی ما شاهد نه یک تهدید بلکه طیفی از تهدیدات هستیم.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه بستر همه تهدیدات جنگ اقتصادی است، گفت: بنادر در این جنگ اقتصادی نقش مهمی دارند، چون هم می توانند مبدا و دروازه صادرات کشور باشند که به اقتصاد و تولید کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر پدافند سایبری زیرساخت های بنادر تقویت می شود

چتر پدافند سایبری زیرساخت های بنادر تقویت می شود