مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 13:102020-10-27سياسي

جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص) انزجار تمام آزادگان جهان را برانگیخت


رییس مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: جسارت اهانت آمیز رییس جمهور فرانسه به ساحت پیامبر اسلام(ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور های موهن علیه حضرت محمد به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، در پی حمایت مجدد رییس جمهور فرانسه از کاریکاتور های موهن علیه پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای این اقدام نابخردانه امانوئل ماکرون را محکوم کرد.

متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جسارت اهانت آمیز ماکرون رییس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتور های موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

چگونه است که مدعیان فرهنگ و تمدن غربی و حامیان لیبرال دموکراسی که از حقوق بشر دم می زنند در چنین حوادثی خود را به خواب خرگوشی زده و از کنار حرمت شکنی و اهانت به پیامبری که رحمه للعالمین و منادی اخلاق انسانی است و نژاد و قوم و قبیله در نزدش اهمیتی ندارد و قریب دو میلیارد انسان در سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص) انزجار تمام آزادگان جهان را برانگیخت

جسارت رییس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص) انزجار تمام آزادگان جهان را برانگیخت