مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-27فرهنگي

بلد بودم سکانس های جنجالی هم بنویسم/ «نجلا» به فصل دوم می رسد؟


حسین امیرجهانی با اشاره به موقعیت های داستانی که می توانست به دیده شدن بیشتر «نجلا» منجر شود تأکید کرد از آنجایی که قرار بود سریال حال و هوایی حسینی(ع) داشته باشد، - حسین امیرجهانی با اشاره به موقعیت های داستانی که می توانست به دیده شدن بیشتر نجلا منجر شود تأکید کرد از آنجایی که قرار بود سریال حال و هوایی حسینی(ع) داشته باشد، از جنجال دوری کرده اند.

حسین امیرجهانی نویسنده سریال تلویزیونی نجلا که در دهه پایانی صفر روی آنتن شبکه سه رفت و پخش آن یکشنبه شب همین هفته به پایان رسید در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نگارش فصل دوم این سریال، گفت: تصمیم درباره ادامه نگارش سریال در اختیار سازمان صداوسیما و مدیران است.

همان زمانی که سریال را می نوشتیم می دانستیم که در متن و اجرا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد و با استانداردهایی که در ذهن مخاطب وجود دارد هماهنگ است.

همان ابتدا ایده هایی برای فصل دوم نجلا مطرح شد وی ادامه داد: مخاطب به دنبال قصه ساده ای است که آن را بفهمد و همان زمان حدس می زدم مخاطب بپسندد و با آن ارتباط بگیرد.

صحبت هایی هم با مدیران انجام شد و ایده هایی برای فصل جدید هم مطرح شد؛ ایده و موقعیت های داستانی ای که خیلی به لحاظ زمانی فاصله ای هم با این فصل ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلد بودم سکانس های جنجالی هم بنویسم/ «نجلا» به فصل دوم می رسد؟

بلد بودم سکانس های جنجالی هم بنویسم/ «نجلا» به فصل دوم می رسد؟