مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-27سياسي

مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند موافقت کرد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 آبان) با تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری و صنعتی اروند موافقت کردند.

  سید محمد مولوی نماینده آبادان به عنوان نماینده متقاضیان تحقیق و تفحص در این باره گفت: سازمان منطقه آزاد اروند، مرداد ماه سال 84 در کنار رودخانه های کارون و اروند و در مجاورت عراق و نزدیک شهر بصره و کویت شروع به کار کرد اما حاصلی جز فقر، گرانی و خرابی به بار نیاورد.

وی با اشاره به نرخ بیکاری در آبادان و خرمشهر گفت: ما نمی گذاریم این خاک جولانگاه کرکسان شود و دست های آلوده مدیریت آبادان و خرمشهر را به دست گیرند و اینجا محل مانور اختاپوس های سیاسی و اقتصادی شود.

نماینده آبادان در مجلس افزود: روش ملوک الطوایفی و ارباب رعیتی در این منطقه آزاد به کار بسته شده و شاهد انحرافات گسترده و تنوع و تکثر تخلفات در آن بوده ایم.

مولوی با قرائت بخشی از گزارش دیوان محاسبات مدعی شد: مسئولین ارشد منطقه آزاد با وثیقه های میلیاردی آزاد و مشغول فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند موافقت کرد

مجلس با تفحص از عملکرد سازمان منطقه تجاری اروند موافقت کرد