مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-27سياسي

تذکر عضو شورا به اعمال مواضع شهردار تهران


نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به عدم انتصاب معاون منابع انسانی شهرداری تهران به حناچی، شهردار تهران تذکر داد.

- نائب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران نسبت به عدم انتصاب معاون منابع انسانی شهرداری تهران به حناچی، شهردار تهران تذکر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدحسن رسولی در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری خطاب به شهردار تهران گفت: مراتب تعجب و تأسف خود نسبت به عدم وفای به عهد خویش و اعمال مواضع و رفتاردوگانه مبنی بر تعهد و همراهی اولیه در زمان اخذ رای اعتماد و ارسال لایحه و تقاضای استرداد لایحه اصلاح ساختار سازمانی شهرداری، سازمان ها و شرکت های تابعه در واپسین لحظات طرح آن در صحن شورای اسلامی و همچنین تعیین شتابزده سرپرست برای حوزه معاونت امور مناطق که خودتان تقاضای حذف آن را کرده بودید؟! اعلام می کنم.

وی ادامه داد:اکنون که یکی از مهمترین وعده های شورای پنجم به مردم با صلاحدید و رای اکثریت همکاران محترم، کن لم یکن گردیده است، مقتضی است وفق مصوبه شورایعالی اداری کشور و تبصره 3 ماده 9 ضوابط تشکیلاتی شهرداری و سازمان های ذیربط، در اسرع وقت نسبت به انتصاب فردی عالم و متخصص از بین صاحب نظران جامعه مدیران منابع انسانی کشور که در طراز شهرداری پایتخت باشد، بعنوان معاون مناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکر عضو شورا به اعمال مواضع شهردار تهران

تذکر عضو شورا به اعمال مواضع شهردار تهران