مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-27اقتصادي

سمنانی ها روزانه 20تومان و بیارجمندی ها 2برابر میانگین استان صدقه می دهند


معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان ضمن از تقدیر از مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت صدقه، گفت: هر شهروند سمنانی به طور متوسط روزانه 20 تومان و ماهانه نزدیک به 600 تومان صدقه در 6 ماهه نخست امسال صدقه پرداخت کرده است.

- ایسنا/سمنان معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان ضمن از تقدیر از مشارکت مردم استان سمنان در پرداخت صدقه، گفت: هر شهروند سمنانی به طور متوسط روزانه 20 تومان و ماهانه نزدیک به 600 تومان صدقه در 6 ماهه نخست امسال صدقه پرداخت کرده است.

حسن ویلان معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان 6 آبان ماه با اشاره به اینکه روش های سنتی پرداخت صدقه علاوه بر هزینه های جمع آوری و توزیع وجوهات نقدی مردم، منجر به تأخیر در رساندن کمک ها به نیازمندان و افراد تحت حمایت می شود اظهار کرد: پرداخت صدقه از طریق روش های نوین کاهش هزینه ها و افزایش سرعت در کمک رسانی به افراد نیازمند را به همراه دارد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: مردم استان سمنان درشش ماهه نخست سال جاری دو میلیارد و 660 میلیون تومان صدقه پرداخت کردند که از این مجموع 30 میلیون تومان از طریق کد دستوری با تلفن همراه و در بستر الکترونیکی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنانی ها روزانه 20تومان و بیارجمندی ها 2برابر میانگین استان صدقه می دهند

سمنانی ها روزانه 20تومان و بیارجمندی ها 2برابر میانگین استان صدقه می دهند