مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اقتصادي

انواع پارتیشن اداری


پارتیشن اداری از انواع جداکننده های کاذب به شمار می رود که می توانید با استفاده از آن محل های مورد نظر خود را به چندین بخش مجزا تقسیم کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام آذرخش دکور، از این نوع دیوار جداکننده می توان برای محل های مختلفی استفاده کرد اما به دلیل کاربرد فراوانی که در واحدهای اداری دارند از آنها با نام پارتیشن اداری یاد می شود.

این محصولات همچنین دارای انواع مختلفی هستند که از متریال های متفاوت تولید می شوند و می توان آنها را به دو دسته کلی تک جداره و دوجداره تقسیم بندی کرد.

محصولات تک جداره قیمت مناسب تری دارند و نصب و اجرا آنها در مدت کوتاه تری انجام می گیرد این در حالی است که اینگونه از محصولات عایق مناسبی برای حرارت و برودت نیستند.

در مقابل محصولات دو جداره عایق های مناسبی به شمار می روند و حتی می توان در فاصله میان جدار های آن از لایه های آکوستیکی نیز برای عملکرد بهتر آنها استفاده کرد.

همچنین پارتیشن های اداری با استفاده از متریال های مختلفی تولید می شوند که محبوبترین آنها را در ادامه برای شما آورده ایم: پارتیشن ام دی اف: این محصولات از چوب MDF تشکیل شده اند و معمولا روی آنها روکش هایی با طرح های مختلف وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری