مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اقتصادي

کافه سینرژی با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم نوآوری کشور افتتاح شد


در ادامه تکمیل زنجیره ارزش مجموعه شناسا، عصر دیروز با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از فعالان زیست بوم نوآوری کشور کافه سینرژی بصورت رسمی آغاز به کار کرد.

- ماموریت اصلی کافه سینرژی به عنوان یک باشگاه اختصاصی ایجاد هم افزایی بین فعالان زیست بوم کارافرینی و نوآوری کشور است.

بر اساس سیاست در نظر گرفته شده در این کافه، قرار است این فضا فرصت شبکه سازی، برگزاری جلسات مربیگری و برگزاری رویدادهای کارآفرینی و دورهمی های استارتاپی را برای فعالان زیست بوم نوآوری کشور را فراهم سازد.

کافه سینرژی نقش تسهیل گری در انتقال دانش و تجربه از صاحبین تجربه در قالب رهیاران به نسل جوان در قالب رهجویان را خواهد داشت.

مخاطبان کافه سینرژی، تیم های استارتاپی تشنه ی موفقیت، مربیان و اساتید کارآفرینی، فریلنسرها، شرکت های دانش بیان، افراد مستعد و خلاق، مدیران شرکتها و صنایع فعال و کسانی که فضایی برای همکاری در این زمینه را متصور هستند را شامل می شود.

در مراسم افتتاحیه کافه سینرژی، دکتر قاسمی؛ از شناسا به عنوان مجموعه ای ارزشمند در کشور یاد کرد که گام های ارزشمندی در جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی کشور برداشته است.

وی در ادامه ی سخنان خود اشاره کرد که درجه پیچیدگی اقتصادی که از مولفه های اقتصادی و رشد یک کشور محسوب می شود در ایران رو به افزایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافه سینرژی با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم نوآوری کشور افتتاح شد

کافه سینرژی با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم نوآوری کشور افتتاح شد