مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-27پزشكي

ایران به عنوان پایگاه منطقه ای WHO در حوزه علوم تغذیه و صنایع غذایی انتخاب شد


انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور به انتخاب سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای چهار سال آینده در حوزه ی علوم تغذیه و صنایع غذایی پایگاه منطقه ای همکاری ها در حوزه کشور های مدیترانه ی شرقی شد.

- انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور به انتخاب سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای چهار سال آینده در حوزه ی علوم تغذیه و صنایع غذایی پایگاه منطقه ای همکاری ها در حوزه کشور های مدیترانه ی شرقی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جلال الدین میرزای رزاز، رییس دانشکده و انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اهمیت غذا و تغذیه در دنیا این روزها، بیش از هر زمان دیگری احساس شده تا جایی که در برخی از کشورهای توسعه یافته بحث تاسیس وزارت غذا و تغذیه مطرح شده، در ایران نیز در جلسه شهریور ماه هیئت دولت، وزارت خانه های بهداشت درمان و جهاد کشاورزی مامور شدند تا مقدمات استقلال غذا را فراهم کنند.

وی ادامه داد: در این مقطع ایران در رقابت نزدیک با کشورهایی مانند عربستان، امارات متحده عربی که تلاش فراوانی برای استقرار پایگاه غذا و تغذیه WHO در کشورهایشان را داشتند، قرار داشت و با پیگیری فراوان انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور، برای چهار سال آینده این پایگاه در ایران تثبیت شد تا خدمات خود را به حوزه کشورهای Emro ارائه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به عنوان پایگاه منطقه ای WHO در حوزه علوم تغذیه و صنایع غذایی انتخاب شد

ایران به عنوان پایگاه منطقه ای WHO در حوزه علوم تغذیه و صنایع غذایی انتخاب شد