مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-27پزشكي

علایم هشدار کرونا را بشناسیم


معاون پژوهشی مرکز تحقیقات جراحی مغز و اعصاب عملکردی دانشگاه شهید بهشتی گفت:برای درمان کرونا زمان تشخیص، زمان مراجعه و زمان درمان اولیه و پیشگیری از انتقال به دیگران بسیار مهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، دکتر سعید صفری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز موج سوم کرونا در ایران و آینده این اپیدمی گفت: باید درباره آینده این اپیدمی و صحبت در این باره کمی تامل کنیم که چه اتفاقی در آینده می افتد زیرا هر زمان که ما تصور کرده ایم که کرونا را شکست داده ایم مجددا بعد از چند صباحی به سرعت درگیر آن شده و شاهد افزایش ابتلا و همینطور مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا بوده ایم.

وی با اشاره به نکاتی که اگر به آنها توجه کنیم می‌توانیم مقابله خوبی با کرونا داشته باشیم، اظهار کرد: سیاست‌گذاری‌های کلی باید به نحوی باشد که از تجمعات مختلف مردم در قالب مسافرت‌ها، مراسمات، رفت و آمدهای داخل شهری در وسایل حمل و نقل عمومی و .

جلوگیری کند چرا که با تصور این که همواره نمی‌توانیم انتظار رعایت دقیق همه پروتکل های بهداشتی توسط مردم را داشته باشیم و اینکه همه مردم ماسک زده و یا تمهیدات بهداشتی را را رعایت کنند؛ لذا باید از وقوع تماس و روابط اجتماعی در فاصله‌های نزدیک جلوگیری کنیم و به نظر من این مساله اصلی است که ما باید به آن بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علایم هشدار کرونا را بشناسیم

علایم هشدار کرونا را بشناسیم