مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:102020-10-27فرهنگي

نمایشگاه انفرادی نقاشی «من برای گورم فرش نفرستادم»


نمایشگاه انفرادی نقاشی فرشته علیجانی با عنوان «من برای گورم فرش نفرستادم» از جمعه 9 آبان ماه در گالری انتظامی گشایش می یابد.

- نمایشگاه انفرادی نقاشی فرشته علیجانی با عنوان من برای گورم فرش نفرستادم از جمعه 9 آبان ماه در گالری انتظامی گشایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، من برای گورم فرش نفرستادم عنوان نمایشگاه نقاشی های فرشته علیجانی است که از جمعه 9 آبان ماه در گالری انتظامی افتتاح می شود.

این مجموعه شامل 5 پرده نقاشی دو در سه متر است که با آکرلیک کار شده است و موضوع تاریخی دارد و به قوم هایی که مورد عذاب الهی قرار گرفتند پرداخته است، نقاشی های علیجانی سبک شخصی دارد و موضوع در کارهای نقاش برایش حائز اهمیت است.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: ما کجای این جهان ایستاده ایم و عاقبت چه خواهد شد؟ سرگذشت اقوام با هدف عبرت آموزی و پندگیری بیان شده است تا انسان ها با آگاهی از اوضاع و احوال ایشان خود را از اشتباهات و مهلکات دور بدارند به آن قسمتی از واقعه اشاره داریم که پیامی در بردارد و توجه نکردن به سرگذشت پیشینیان به سرنوشت مشابه آنها دچار خواهد شد.

انسان ها در گمراهی هستند و مرگ را نشناختند… این نمایشگاه از تاریخ 9 روز جمعه تا 14 آبان ماه ساعت 17 تا 20 در گالری انتظامی واقع در خیابان شریعتی بالاتر از مطهری روبرو فروشگاه اتکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه انفرادی نقاشی «من برای گورم فرش نفرستادم»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «من برای گورم فرش نفرستادم»