مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:002020-10-27پزشكي

با سرطان پستان هم می توان زندگی عادی داشت


بیماران مبتلا به سرطان پستان می توانند زندگی عادی داشته باشند و خود را مانند دیگران بدانند این در حالی است که برخی از بیماران متاسفانه از نظر روحی و ذهنی با بیماری خود درگیر هستند و در نتیجه همه زمان را صرف بیماری و صحبت درباره آن می کنند.

- ایسنا/خوزستان یک متخصص پرتودرمانی گفت: بیماران مبتلا به سرطان پستان می توانند زندگی عادی داشته باشند و خود را مانند دیگران بدانند این در حالی است که برخی از بیماران متاسفانه از نظر روحی و ذهنی با بیماری خود درگیر هستند و در نتیجه همه زمان را صرف بیماری و صحبت درباره آن می کنند.

دکتر سمیرا رزاقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در جامعه تابویی از کلمه سرطان وجود دارد و تا اسم سرطان می آید بیمار و اطرافیان فکر می کنند که با یک بیماری لاعلاج مواجه هستند و ترس و وحشت از عدم درمان، بر بیمار غلبه می کند اما اکنون اگر شخص در مراحل اولیه یعنی مرحله یک، دو و سه بیماری باشد، بیماری وی قابل درمان است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: باید قبول کرد که سرطان پستان نیز مانند سایر بیماری ها قابل درمان است و به دلیل پیشرفت هایی که در این زمینه انجام شده، تا پیش از مرحله چهارم بیماری، سرطان پستان را یک بیماری درمان شونده می دانیم به گونه ای که اگر شخص در مراحل یک و دو بیماری درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرطان پستان هم می توان زندگی عادی داشت

با سرطان پستان هم می توان زندگی عادی داشت