مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 03:102020-10-26سياسي

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان


مسؤول بسیج دانش آموزی استان زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج دانش آموزی پویش «آمریکا باید از منطقه برود»در زنجان برگزار می شود.

- هادی توفیقی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هفتم تا 13 آبان ماه به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نام گذاری شده است.

مسؤول بسیج دانش آموزی استان زنجان با بیان اینکه هشتم آبان ماه یادآور رشاد ت های بیش از 36 هزار شهید دانش آموز است، افزود: استان زنجان نیز 407 شهید دانش آموز را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه امسال همزمان با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی و دفاع مقدس ملت ایران از سوم تا 9 آبان ماه به عنوان هفته گرامیداشت دفاع مقدس در قشر دانش آموز تعیین شده است، عنوان کرد: برنامه های این هفته در راستای تعیین نقش دانش آموزان در پیروزی های هشت سال دفاع مقدس و ترویج دستاوردهای ارزشمند و سرنوشت ساز دفاع مقدس در راستای تقویت روحیه خودباوری و امید نسبت به آینده انقلاب اسلامی برگزار می شود.

توفیقی با اشاره به اینکه دانش آموز انقلاب، ایستادگی و مقاومت، استکبار ستیزی شعار هفته بسیج دانش آموزی است، ادامه داد: هدف از نام گذاری هفته بسیج دانش آموزی توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های سازمان در انجام فعالیت های گسترده کمی و کیفی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان

برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» در زنجان