مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 02:252020-10-26بين الملل

دنبال خلاصی از شر نفت و گاز نباشید!


وزیر انرژی عربستان سعودی اعلام کرد دنیا در مبارزه با تغییرات جوی، برای خنثی کردن انتشار گازهای گلخانه ای باید همه گزینه ها را بررسی کند اما این که بخواهیم نفت و گاز را کنار بگذاریم، - درست و واقع گرایانه نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهزاده عبدالعزیز بن سلمان در نشست انرژی سنگاپور گفت: بگذارید به جای متمرکز شدن روی سوخت منتخب، روی این موضوع متمرکز شویم که چگونه می توانیم خود را با این واقعیتها وفق دهیم بدون این که هیچ ترجیحی نشان دهیم.

وزیر انرژی عربستان سعودی گفت: از فناوریهایی که اجازه می دهند کشورش از منابعش به طور کامل بهره برداری کند، استقبال می کند.

به عنوان مثال عربستان سعودی که صاحب بزرگترین ذخایر هیدروکربن است، در حال ساخت نیروگاههای خورشیدی برای آزاد کردن نفت و گاز بیشتر برای صادرات است.

شاهزاده عبدالعزیز در پاسخ به پرسشی درباره این که چگونه اوپک پلاس پایبندی بالا به سهمیه کاهش تولید را تضمین می کند، گفت: مشارکت دادن افراد به طور یکسان و اطمینان از این که افراد درک می کنند عدم پایبندی و عدم تعهد اعتبار این توافق را در بازار تضعیف خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: بنابراین بازار به جای این که از ما تقدیر کند، در واقع مجازات خواهد کرد و هر چه این تاوان بیشتر باشد، سایرینی که پایبندی دارند، فایده ای در ادامه کنترل عرضه نمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنبال خلاصی از شر نفت و گاز نباشید!

دنبال خلاصی از شر نفت و گاز نباشید!