مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 00:002020-10-26سياسي

روحانی و قالیباف آشتی می کنند؟


شواهد حاکی از آن است که مسئولانی که مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی ضد کرونا دعوت می کنند از بین موارد مختلف به «فاصله گذاری» بیشتر علاقه دارند و کرونا بهانه ای شده تا کمتر همدیگر را ببینند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه شرق در شماره امروز خود نوشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور حدود 9 ماه گذشته و مسئولان به شکل های مختلف مردم را به تبعیت از پروتکل های بهداشتی مانند دورکاری، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی دعوت می کنند.

شواهد این گونه نشان داده که همین مسئولان از بین این موارد به فاصله گذاری بیشتر علاقه دارند و کرونا بهانه ای شده تا کمتر همدیگر را ببینند.

برای نمونه می توان به حضور نداشتن رییس جمهور در مجلس و حضورنیافتن رییس مجلس در جلسه شورای انقلاب فرهنگی اشاره کرد.

شرکت نکردن رؤسای سه قوه در برخی مراسم ها و نشست ها سابقه دار است؛ اما روال ثابت درباره برخی از برنامه ها این بوده که حتما رییس جمهور یا رییس مجلس باید در آن مراسم حضور داشته باشند؛ مثل تقدیم لایحه بودجه به مجلس.

حال این سؤال مطرح است که با توجه به اختلافی که بین حسن روحانی و محمدباقر قالیباف بعد از حضور رییس مجلس در بیمارستانی در تهران به وجود آمد، آیا رییس جمهور به مجلس خواهد رفت؟ جواب رییس دفتر حسن روحانی به این سؤال این است: ما برای برگزاری جلسه رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی و قالیباف آشتی می کنند؟

روحانی و قالیباف آشتی می کنند؟