مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-26ورزشي

یک بوس کوچولو!


مدت هاست ملاک دوست داشتن و تعهد در فوتبال ایران دیگر تعصب و غیرت داخل زمین نیست و انگار بازیکنان هرچه پرحاشیه تر باشند، هرچه کری های زشت تری برای حریف بخوانند محبوب تر می شوند.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ شبنم روحی؛ بی دلیل نیست که این روزها بسیاری از تیم های خارجی که بازیکنان ایرانی به خدمت می گیرند در مراسم معرفی از آن ها می خواهند ویدیویی از خود منتشر کنند و در آن از هم وطنان شان بخواهند که صفحات مجازی تیم جدید آن ها را دنبال کنند! هواداران ایرانی بیش از هواداران دیگر کشورها صفحات مجازی تیم هایی که بازیکنان خودی دارند را دنبال می کنند و به نظر می رسد تیم های خارجی حتی اگر نامشان پورتو هم باشد به خوبی این موضوع را می دانند.

به این موضوع نمی توان انتقادی وارد کرد اما وقتی کار به جایی می رسد که ملاک محبوبیت یک بازیکن تعداد دنبال کنندگان باشد، قضیه متفاوت تر می شود.

سال هاست در فوتبال ایران بازیکنانی که در فضای مجازی جنجال آفرین هستند بهتر از بقیه می توانند در دل هواداران جای بگیرند و حمایت آن ها را داشته باشند.

در روزهای اخیر شجاع خلیل زاده جزو بازیکنانی بود که بسیار حاشیه ایجاد کرد و بوسه او بر لوگوی باشگاه الریان در مراسم معارفه ناراحتی هواداران پرسپولیس را به همراه داشت و باعث ریزش تعداد فالورهایش شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک بوس کوچولو!

یک بوس کوچولو!