مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:102020-10-26سياسي

رعایت 55 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان


سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در استان اصفهان درابطه با میزان استفاده از ماسک و رعایت پروتکل ها در استان اصفهان گفت: در حال حاضر در این رابطه وضعیت خوبی در استان نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت اله غلامی دو شنبه شب در نشست خبری مجازی ستاد استانی مقابله با  در رابطه با 5 شهرستان گلپایگان، خوانسار، نجف آباد، شاهین شهر و میمه و سمیرم مقرر شده بود که برای گروه های شغلی 2، 3 و 4 با نظر ستادهای استانی محدودیت یا تعطیلی لحاظ شود.

تفویض محدودیت و تعطیلی مشاغل به 5 شهرستان اعلام شده سخنگوی ستاد استانی مقابله با  فرستاده شده و مجوزی برای محدود کردن یک سری فعالیت ها گرفته شود.

جریمه خودروهای متوقف در حاشیه زاینده رود غلامی در ادامه بیان کرد: اعلام محدودیت های پارک ها، مراکز تفریحی و تفرجگاهی در 24 شهرستان استان اصفهان ادامه خواهد داشت وامید داریم که مردم عزیز رعایت کرده و کمتر به این مراکز مراجعه کنند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا  در استان اصفهان در رابطه با کلان شهر اصفهان مطرح کرد: خودروهایی که در حاشیه زاینده رود متوقف شوند مشمول جریمه شده و خودروهای سیار جرائم آن ها را ثبت خواهند کرد، از مردم درخواست داریم برای اینکه مشمول جریمه نشوند در پارک های حاشیه زاینده رود حضور پیدا نکنند، همچنین مقرر شد محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت 55 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان

رعایت 55 درصدی پروتکل های بهداشتی در استان اصفهان