مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:452020-10-26پزشكي

شهرکرد و بروجن در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفتند


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شهرستان های بروجن و شهرکرد در وضعیت بحرانی(خاکستری) قرار دارند، گفت: اگر این بیماری به سرعت کنترل نشود قطعا اوضاع وخیم تر می شود، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه شهرستان های بروجن و شهرکرد در وضعیت بحرانی(خاکستری) قرار دارند، گفت: اگر این بیماری به سرعت کنترل نشود قطعا اوضاع وخیم تر می شود، بنابراین باید اقدامات علمی و جدی باشد.

مجید شیرانی پنجم آبان ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه موج سوم بیماری کرونا در کشور نسبت به موج دوم شدت بیش تری دارد، اظهار کرد: در هفته گذشته حدود 2300 بیمار در کشور جان خود را از دست دادند و نزدیک به 15 هزار نفر در مراکز درمانی کشور بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه روند بیماران سرپایی در کشور صعودی است، بیان کرد: افزایش بیماران سرپایی موجب افزایش موارد بستری و میزان مرگ و میر در هفته های آینده می شود.

وی اضافه کرد: میزان مرگ و میر در چهارمحال و بختیاری نسبت به دو هفته گذشته دو برابر شده است و در هفته سوم مهرماه، استان رتبه سوم مرگ و میر ناشی از کرونا را در کشور به خود اختصاص داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد و بروجن در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفتند

شهرکرد و بروجن در وضعیت بحرانی کرونا قرار گرفتند