مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:402020-10-26اقتصادي

توزیع 90 هزار تن روغن جامد در استان اردبیل/مشکلی در تامین آرد وجود ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای حل مشکل مردم در تأمین روغن نباتی جامد قرار شده 90 هزار تن سهمیه خانوارها و صنوف مورد نیاز تأمین و به مقصد استان بارگیری شود.

- ایسنا/اردبیل رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: برای حل مشکل مردم در تأمین روغن نباتی جامد قرار شده 90 هزار تن سهمیه خانوارها و صنوف مورد نیاز تأمین و به مقصد استان بارگیری شود.

رامین صادقی پنجم آبان در جلسه تنظیم بازار در اردبیل، اظهار کرد: در روزهای گذشته گله مندی مردم را از کمبود روغن نباتی جامد در سطح بازار شاهد بودیم که گزارش های متعددی نیز به سامانه 124 ارائه شده بود.

وی تصریح کرد: به دنبال این نگرانی، با رایزنی انجام شده مقرر شد تا سهمیه استان اردبیل در بخش توزیع خانوار و همچنین صنوف مورد نیاز مورد توجه قرار گرفته و توسط مباشران تأمین و حمل بار به مقصد استان انجام شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: از طریق ذخایر استراتژیک و با هدف رفع نیاز مردم مقرر شده 50 هزار تن سهمیه روغن نباتی جامد به مقصد استان اردبیل تأمین و حمل شود که با انتخاب مباشر و معرفی آن در هفته آینده شاهد توزیع این روغن های جامد در بین مردم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 90 هزار تن روغن جامد در استان اردبیل/مشکلی در تامین آرد وجود ندارد

توزیع 90 هزار تن روغن جامد در استان اردبیل/مشکلی در تامین آرد وجود ندارد