مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-26سياسي

مجلس پرونده متخلفان بورس را به قوه قضاییه ارجاع دهد


مجلس پس از رسیدگی به پرونده متخلفان حوزه بورس و دخالت های بی جا در بازار سرمایه باید براساس ماده 234 آیین نامه نسبت به تخلفات مسئولان، - زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره گزارش امروز (دوشنبه 5 آبان) کمیسیون اقتصادی در صحن علنی مجلس درباره وضعیت بازار سهام و عملکرد سازمان بورس اظهار داشت: جلسه امروز مجلس با حضور مسئولان بورس در صحن علنی مجلس برگزار شد و گزارشی از سوی کمیسیون اقتصادی مجلس و همچنین آقای قالیباف اصل (رییس سازمان بورس) به نمایندگان ارائه شد که این نشان از اهمیت بحث بازار سرمایه در نزد نمایندگان ملت دارد.

وی افزود: قطعا نمایندگان پایبند به سوگند خود با مردم و پاسداری از قانون اساسی  هستند و مسلما یکی از اصول قانون اساسی نیز اصل 22 مربوط به مصون نگه داشتن مال و حقوق مردم از تعرض است.

الهیان با بیان اینکه مال و حقوق مردم در بازار سرمایه پایمال شده و مورد تعرض قرارگرفته است، گفت: مال مردم در بازار سرمایه از تعرض مصون نمانده که همین امر سبب ورود مجلس شورای اسلامی به موضوع بازار سرمایه شده است.

مسئولان و مقامات دولتی با حمایت های گفتاری بیجا متأسفانه مردم را به بازار سرمایه ترغیب کردند به گونه ای که رییس جمهور و وزیر اقتصاد از حمایت از بورس سخن ران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس پرونده متخلفان بورس را به قوه قضاییه ارجاع دهد

مجلس پرونده متخلفان بورس را به قوه قضاییه ارجاع دهد