مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26فناوري

استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد


فرایند استعلام الکترونیکی تأییدیه مدرک تحصیلی دیپلم و مدارک تحصیلی صادره از سایر مراکز در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک و بر بستر اینترنت فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای نخستین بار ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدید و اعتبارسنجی داده های خوداظهاری شده دانشجویان میسر شد.

در این خدمت ثبت نام دانشجو از طریق سامانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شده و اقلام هویتی دانشجو از طریق خدمات برخط هویتی و خدمت استعلام عکس سازمان ثبت احوال و خدمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اقلام تحصیلی دانشجو از طریق خدمت برخط استعلام تحصیلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش اعتبارسنجی می شوند.

از جمله مزایای استفاده از این سامانه ها عدم نیاز مراجعه دانشجویان برای ثبت نام به دانشگاه و حذف واسطه های غیرضرور در این زمینه همانند دفاتر پیشخوان دولت و تسهیل و تسریع فرآیند ثبت نام، کاهش میزان جعل مدارک و صرفه جویی در مصرف کاغذ است.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع صدور الکترونیکی دانشنامه ها و مجهز شدن به امضای الکترونیکی دانشنامه را پیگیری می کند.

این خدمات با تلاش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد

استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد