مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-26پزشكي

تعطیلی تالارهای شهرستان کرمان از جمعه به مدت 2 هفته


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از روز جمعه نهم آبان ماه کلیه تالارهای شهرستان کرمان تعطیل خواهند بود.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از روز جمعه نهم آبان ماه کلیه تالارهای شهرستان کرمان تعطیل خواهند بود.

دکتر سید وحید احمدی طباطبایی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر گفت: طی جلسه امروز ستاد کرونای شهرستان کرمان و با توجه به اختیاراتی که ستاد استانی مقابله با کرونا به فرمانداری ها تفویض کرده است، مقرر شد از روز جمعه نهم آبان ماه کلیه تالارهای شهرستان کرمان به مدت 2 هفته تعطیل شوند تا بتوانیم تا حدودی از برگزاری مراسمات و تجمعات و در نتیجه انتشار ویروس جلوگیری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید این فرهنگ را در جامعه جا بیندازیم که لازم است در شرایط کنونی مراسم ها را با جمعیت کم برگزار کنیم افزود: در این جلسه دادستان کرمان تاکید کرد که به منظور حفاظت مردم از ابتلا به ویروس کرونا در اجتماعات و مراسمات عروسی، با هرگونه مراسمی که در منازل برگزار می شود برخورد خواهیم کرد و از مردم می خواهیم که گزارشات هرگونه مراسم های عروسی در منازل را به پلیس 110 اعلام کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه تعطیلی تالارها پیش از نیز در شهرستان بردسیر به تصویب رسیده بود افزود: متاسفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی تالارهای شهرستان کرمان از جمعه به مدت 2 هفته

تعطیلی تالارهای شهرستان کرمان از جمعه به مدت 2 هفته