مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-26سياسي

فرید زکریا: ترامپ شکست می خورد


تحلیلگر برجسته سی ان ان با اذعان به بروز شکاف عمیق سیاسی در جامعه آمریکا، پیش بینی کرد که ترامپ در انتخابات این کشور شکست سختی خواهد خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از صداوسیما، فرید زکریا ، مجری و تحلیلگر برجسته شبکه تلویزیونی سی ان ان در گفتگو با این شبکه خبری گفت، تردیدی وجود ندارد که رقابت انتخاباتی در آمریکا شدید است، ما کشوری هستیم که به دو شقه تقسیم شدیم، ترجیح می‌دهم روایت متفاوتی درباره رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری امسال داشته باشم، می‌خواهم روی آمریکایی که می‌شناسم شرط ببندم و بگویم دونالد ترامپ در انتخابات امسال شکست خواهد خورد.

فرید زکریا افزود، تفسیر من بر اساس داده‌های زیادی است، دونالد ترامپ هرگز محبوب نبوده است، دونالد ترامپ همیشه شاهد بود که اکثریت کشور بر ضد او است و او را تایید نمی‌کند، وی پایین‌ترین میزان تایید مردم را در بین روسای جمهور آمریکا از زمان ثبت نظرسنجی‌ها در اختیار دارد.

در انتخابات سال 2016 دونالد ترامپ با هیلاری کلینتون رقابت کرد که از قضا او هم دومین نامزد غیر محبوب در تاریخ انتخابات ریاست جمهوری اخیر در آمریکا بود، دونالد ترامپ توانست در سه ایالت با کسب 70 هزار رای آراء کالج الکترال را از آن خود کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرید زکریا: ترامپ شکست می خورد

فرید زکریا: ترامپ شکست می خورد