مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26سياسي

مبلغان اعزامی به مدارس گزینش و ارزیابی شوند


از اجرای طرح امین در مدارس استان یزد حمایت می کنیم اما لازم است مبلغان اعزامی به مدارس در قالب این طرح، گزینش و ارزیابی و بهترین گزینه ها انتخاب شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی طالبی، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به نگاه بسیار خوب آیت الله اعرافی، رییس حوزه های علمیه سراسر کشور به مقوله تربیت دینی در آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسات مختلف با دیدگاه های ایشان در حوزه آموزش و پرورش آشنا شدم و این دیدگاه ها و عمل به راهبردهای ایشان را بسیار مفید برای نظام تعلیم و تربیت کشور می دانم و همیشه معتقدم جدای از همکاری، بحث حوزه و مدرسه باید از این شخصیت های ارزشمند برای ارتقا جایگاه تعلیم و تربیت استفاده کند.

وی افزود: همکاری خوبی بین حوزه و مدرسه شکل گرفته و از حضور و دغدغه آیت الله اعرافی در اجرای طرح های فرهنگی می توان به مفید بودن طرح مدارس امین واقف شد ضمن اینکه نیروهای خوش فکری در این طرح فعال شده اند و می توان اطمینان بیشتری به تربیت دینی بهتر نسل آینده پیدا کرد.

استاندار یزد عنوان کرد: وظیفه خود می دانیم از منابع استانی به اجرای کامل این طرح کمک کنیم و گرچه منابع کم و درخواست ها بسیار است اما به نظر می رسد آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغان اعزامی به مدارس گزینش و ارزیابی شوند

مبلغان اعزامی به مدارس گزینش و ارزیابی شوند