مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26پزشكي

نقش ورزشی زنان در مقابله با کرونا و بیماری های غیرواگیر


افرادی که به طور منظم به ورزش های هوازی متوسط می پردازند، در صورت آلودگی به کرونا ویروس احتمال بروز بیماری وخیم در آن ها کمتر است و زنان نقش الگوسازی را در این راستا برای خانواده خود ایفا می کنند.

- افرادی که به طور منظم به ورزش های هوازی متوسط می پردازند، در صورت آلودگی به کرونا ویروس احتمال بروز بیماری وخیم در آن ها کمتر است و زنان نقش الگوسازی را در این راستا برای خانواده خود ایفا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شیوه زندگی نادرست و در راس آن بی تحرکی و عادات تغذیه ای نامناسب، موجب افزایش چشمگیر شیوع بیماری های مزمن غیر واگیر در اغلب کشورها و همچنین ایران شده است و اصلی ترین علت مرگ و میر را تشکیل می دهد که اضافه وزن و بی تحرکی از جمله علل این افزایش هستند.

درصد بالایی از موارد ابتلا به بیماری های مزمن غیر واگیر قابل پیشگیری است و ملاحظات ساده شیوه زندگی در پیشگیری یا به تعویق انداختن آن موثرند.

حفظ وزن طبیعی، شرکت در فعالیت فیزیکی منظم و داشتن رژیم غذایی سالم، خطر بیماری های مزمن غیر واگیر را کاهش می دهد و فعالیت جسمانی منظم به منظور پیشگیری اولیه از این بیماری ها و درمان بیماری و عوارض متعدد آن توصیه می شود.

در این مطلب که از سوی لاله حاکمی، نایب رییس بانوان فدراسیون پزشکی ورزشی تهیه شده و از سوی این فدراسیون در اختیار ایسنا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ورزشی زنان در مقابله با کرونا و بیماری های غیرواگیر

نقش ورزشی زنان در مقابله با کرونا و بیماری های غیرواگیر