مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-26فناوري

اجرای بیش از 600 کیلومتر کانال فیبرنوری در کلانشهر تبریز


مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: به منظور ایجاد زیر ساخت های مخابراتی در سطح شهر تبریز، تا کنون بیش از 600 کیلومتر کانال فیبرنوری در خیابان های اصلی و فرعی کلانشهر تبریز توسط شرکت مخابرات اجرا شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی گفت: به منظور ایجاد زیر ساخت های مخابراتی در سطح شهر تبریز، تا کنون بیش از 600 کیلومتر کانال فیبرنوری در خیابان های اصلی و فرعی کلانشهر تبریز توسط شرکت مخابرات اجرا شده است.

یوسف شکوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ایجاد امکانات فنی برای ارایه سرویس های ارتباطی و مخابراتی با کیفیت بالا و همچنین تامین نیازهای ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه و ثابت (شرکت های FCP) و ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد شهر هوشمند در سال 98 حدوداً 100 کیلومتر و در شش ماهه اول سال جاری 40 کیلومتر به شبکه فیبرنوری شهر تبریز اضافه و طول کانال های فیبرنوری به بیش از 600 کیلومتر رسیده است .

وی با بیان این که توسعه و گسترش فیبرنوری یکی از شاخص های مهم توسعه ICT استان و کشور بوده و به همین منظور توسعه شبکه فیبرنوری یکی از اولویت های مخابرات استان است، اضافه کرد: با امکان دسترسی عمومی به شبکه فیبر نوری و جهت بهره مندی از سرویس های اینترنتی پرسرعت، عملیات اجرایی FTTH (فیبرنوری به منازل) از سال های گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 600 کیلومتر کانال فیبرنوری در کلانشهر تبریز

اجرای بیش از 600 کیلومتر کانال فیبرنوری در کلانشهر تبریز