مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-26سياسي

خراسان شمالی نیازمند فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیر عامل برای مردم استان، گفت: برگزاری دوره آموزشی می تواند نقش مردم در پدافند غیرعامل را پررنگ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی شجاعی صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیر عامل خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای اینکه خراسان شمالی در مسیر پیشتاز شدن قرار گیرد با دعوت از مسئولان متولی حوزه ملی، برگزاری نشست ها و رزمایش های مختلف و استفاده از تجارب کشورهای موفق می توانیم این مهم را تحقق ببخشیم.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه حوزه پدافند غیر عامل وسیع است، گفت: تأسیسات استراتژیک، نیروگاه ها، مراکز صنعتی، شبکه های ارتباطی و بانکی و هر آنچه که به ذهن همگان می رسد جزو این حوزه قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه از سال 82 بحث پدافند غیر عامل به صورت جدی مطرح شد، افزود: در طول این سال ها هنوز پدافند غیر عامل جایگاه خود را پیدا نکرده است زیرا به سمت ایجاد زیر ساخت ها با هدف کاهش آسیب های احتمالی نرفته ایم.

شجاعی با گلایه از اینکه در حوزه ایجاد تأسیسات مهم به شاخص های حوزه پدافند غیر عامل توجهی نمی شود؛ تصریح کرد: با توجه به اینکه مبحث اجرای آیین نامه های فنی ساختمان ها در کشور فرهنگ سازی شده باید موارد اجرایی حوزه پدافند غیر عا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان شمالی نیازمند فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل است

خراسان شمالی نیازمند فرهنگ سازی در حوزه پدافند غیرعامل است