مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-26سياسي

جانبازان پرچمداران سربلندی ایران هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت خود حماسه بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و امروز نیز همچون گذشته با ایستادگی خود از خون شهدا پاسداری می کنند.

- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: خانواده های معظم شهدا با صبر و استقامت خود حماسه بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و امروز نیز همچون گذشته با ایستادگی خود از خون شهدا پاسداری می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید منصور موسوی در سفره یک روزه خود به شهرستان های کهگیلویه و چرام، ضمن حضور در گلزار مطهر شهدای روستای الگن و دیدار با خانواده شهید بویر و تبریک هفته نیروی انتظامی بیان کرد: لباس نیروی انتظامی لباس شهادت و دفاع است و هر کسی وارد این حوزه می شود در واقع خود را برای شهادت آماده می کند.

وی افزود: مقام شهادت مقام ارزشمندی است که هر کسی لیاقت آن را ندارد و امروز عزت و سربلندی در دنیا متعلق به شهید و خانواده شهدا است.

شما خانواده شهدا با صبر و استقامت خود حماسه بزرگی را در تاریخ ایران اسلامی آفریدید و امروز نیز همچون گذشته با ایستادگی خود از خون شهدا پاسداری می کنید.

موسوی همچنین با جانباز و آزاده دفاع مقدس علی صالح رایگان دیدار و گفتگو کرد و جانبازان را نگینی درخشان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان پرچمداران سربلندی ایران هستند

جانبازان پرچمداران سربلندی ایران هستند