مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-26پزشكي

چرا داروی نانوپایه درمان کرونا در کشور مجوز نمی گیرد؟


داروی نانوکامپوزیت درمان کرونا مراحل طراحی، ساخت و آزمایش های سلولی و تست‎های بالینی را توسط محققان اصفهانی طی کرده و موفقیت 96 درصدی داشته و توانست ریه را از 5 درصد تا 60 درصد درگیری درمان کند اما این نتایج توسط وزارت بهداشت به رسمیت شناخته نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با وجود آن که بیش از 9 ماه از آغاز شیوع ویروس کرونا در جهان گذشته، هنوز هیچ یک از کشورها به داروی قطعی درمان این بیماری حاصل از ابتلا به این ویروس دست نیافته اند و همچنان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

در جدیدترین گام داروی ضدویروس رمدسیویر به عنوان یکی از داروهای امیدوارکننده در بهبود این بیماری از سوی محققان شناخته شده است.

پس از چند ماه گمانه زنی سرانجام سازمان غذا و داروی آمریکا ، مجوز لازم برای استفاده از این دارو را در مبتلایان به کرونا صادر کرده تا امید بیشتری برای درمان بیماران بدحال به وجود آید.

حالا با گذشت 9 ماه از همه گیری جهانی ویروس کرونا، رقابت بر سر یافتن واکسن یا دارویی برای درمان و پیشگیری ابتلا به ویروس جدید کرونا ادامه داد.

مهدی خزاعی، مدیرعامل شرکت بسپار یاخته نو ترکیب یکی از پژوهشگرانی است که دارویی برای درمان کرونا تولید کرده است، خبرگزاری فارس در 28 فروردین 99 با وی در این رابطه گفت وگو کرده بود در آن زمان خزاعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا داروی نانوپایه درمان کرونا در کشور مجوز نمی گیرد؟

چرا داروی نانوپایه درمان کرونا در کشور مجوز نمی گیرد؟