مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-26دانش

فرایند پرداخت وام به دانشجویان شهریه پرداز


فرایند پرداخت وام به دانشجویان دوره های روزانه و نوبت دوم و شهریه پرداز از زمان درخواست وام در پورتال دانشجویی تا واریز به حساب دانشجو و دانشگاه اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، فرایند پرداخت وام به دانشجویان دوره های روزانه و نوبت دوم و شهریه پرداز از زمان درخواست وام در پورتال دانشجویی تا واریز به حساب دانشجو و دانشگاه اعلام شد.

این فرایند به شرح زیر است : اقدام دانشجو در پورتال دانشجویی صندوق رفاه ورود به پورتال دانشجویی از طریق سایت صندوق رفاه به آدرس ir.

swf.

www یا مراجعه به پورتال دانشجویی صندوق رفاه به آدرس ir.

swf.

bp.

www دانشجوی ورودی جدید و بدون پرونده در سامانه جامع صندوق انتخاب دکمه ثبت نام دانشجوی جدید وارد کردن کد ملی و تاریخ تولد و انتخاب دکمه جستجو وارد کردن تابعیت، محل صدور، مرکز آموزشی، رشته تحصیلی، نوع دوره، مقطع، سال ورود، نیمسال ورود، شماره دانشجویی، تلفن ثابت و همراه و دریافت کد صحت سنجی در گوشی همراه به صورت پیامک و انتخاب ذخیره درصورت تایید دانشجو توسط دانشگاه به عنوان دانشجوی آن دانشگاه، دانشجو با ورود مجدد به پورتال دانشجویی و ثبت کلمه کاربری و رمز عبور، درخواست وام دانشجوی ورودی جدید در مقطع جدید و دارای پرونده در سامانه جامع صندوق وارد کردن نام کاربری و رمز عبور (که همان کدملی دانشجو بدون خط تیرهاست) در صورتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرایند پرداخت وام به دانشجویان شهریه پرداز

فرایند پرداخت وام به دانشجویان شهریه پرداز