مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-26پزشكي

اعضای73 بیمار مرگ مغزی در بوشهر، جان 220 نفر را نجات داد


مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با اهدای اعضای 73 بیمار مرگ مغزی در استان، 220 بیمار نیازمند به اهدای عضو نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علیرضا باقری صبح امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: با اهدای اعضای 73 بیمار مرگ مغزی در استان، 220 بیمار نیازمند به اهدای عضو نجات یافتند.

مسؤول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: رضایت به موقع خانواده هایی که بیمار مرگ مغزی در بیمارستان ها دارند نقش به سزایی در نجات جان هم وطنان نیازمند به اهدای عضو دارد.

وی ادامه داد: در آموزه های دینی همواره بر نیکوکاری و نوع دوستی و مورد آزمایش الهی قرارگرفتن کسانی که ایمان آورده اند تأکید شده است و رویارویی با مرگ مغزی نیز مثالی عینی برای این موضوع است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز گفت: نیروی انتظامی در کنار دانشگاه علوم پزشکی نقش بسزایی در تأمین سلامت مردم دارد و با کاهش آمار تصادف ها و ضرب وجرح کمک شایانی به کاهش بار حوزه سلامت استان می شود.

سردار خلیل واعظی افزود: تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر توانسته است با ایثار ماندگار خانواده های اهداکننده عضو، در نجات جان انسان های نیازمند به عضو کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای73 بیمار مرگ مغزی در بوشهر، جان 220 نفر را نجات داد

اعضای73 بیمار مرگ مغزی در بوشهر، جان 220 نفر را نجات داد