مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-26سياسي

جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقوله جدا از جوایز ادبی است


محقق و پژوهشگر در حوزه دفاع مقدس با اشاره به برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت گفت: این جایزه پژوهشی است و مقوله جدایی از جوایز ادبی است و موضوع و فضایش متفاوت است.

- محقق و پژوهشگر در حوزه دفاع مقدس با اشاره به برگزاری اولین دوره دوسالانه انتخاب آثار پژوهشی دفاع مقدس و مقاومت گفت: این جایزه پژوهشی است و مقوله جدایی از جوایز ادبی است و موضوع و فضایش متفاوت است.

ما هر چه در این زمینه دفاع مقدس کار کرده باشیم، کم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،علی شجاعی صایین با تأکید بر اینکه بزرگداشت خاطرات و زنده نگه داشتن آموزه های دفاع مقدس، از ضروری ترین اقدامات ما برای حفظ این تجربه تاریخی و انتقال آن به نسل های آینده می تواند باشد، گفت: دفاع مقدس سند عزت و شخصیت این ملت است.

هر اقدامی برای حفظ تجربیات دفاع مقدس و انتقال این تجربه به سایرین باید در این راستا تلقی شود و به نظر من جزو بزرگ ترین جهادها برای حفظ استقلال جامعه اسلامی و توسعه ارزش های والای اسلامی محسوب خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش پژوهش در حوزه دفاع مقدس اظهار کرد: ما به آموزه های دفاع مقدس به خصوص در حوزه های پژوهشی تا سده ها نیاز داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقوله جدا از جوایز ادبی است

جایزه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مقوله جدا از جوایز ادبی است