مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-26دانش

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری فردا اعلام می شود


زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا توسط مراکز آموزشی پذیرنده اعلام می شود.

- زمان ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون دکتری سال 99 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی فردا توسط مراکز آموزشی پذیرنده اعلام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی روز پنجشنبه، اول آبان اعلام شد، افرادی که اسامی آنها به عنوان پذیرفته شدگان نهایی هر یک از کدرشته محل های تحصیلی اعلام شده است ، برای اطلاع از زمان ثبت نام از فردا سه شنبه، 6 آبان می توانند به سایت اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.

بنابر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان آزمون دکتری که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان واحد های دانشگاه آزاد اسلامی قرار می گیرند، منحصرا می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند، به عبارتی مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی ارشد بوده اند و باید تا تاریخ 30 مهر فارغ التحصیل شوند، به عبارت دیگر دانشجویان ترم آخر مقطع کارشناسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری فردا اعلام می شود

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری فردا اعلام می شود