مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 21:252020-10-25فرهنگي

عجیب ترین کتابفروشی های دنیا


یا پیشینه مکان فعلی شان آن ها را متفاوت کرده و یا به دلیل چهره متفاوت شان از دیگر هم نوعان خود متمایز شده اند؛ کتابفروشی هایی که از میان شالیزاری در چین، - قایقی در میان آب های لندن، سالن تئاتری در آرژانتین، بانکی در ویکتوریا، میان یک هزارتو و .

سر درآورده اند و عنوان کتابفروشی هایی در عجیب ترین مکان های دنیا را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به سراغ کتابفروشی هایی در سراسر دنیا می رویم که سال هاست متفاوت از بقیه به نظر می رسند؛ یکی شان در گوشه یک دهکده، ترکیبی از سنت و مدرنیته است، دیگری در دل آب، پناه زمستانه کتاب دوستان و در تابستان صحنه اجرای موسیقی است، آن یکی کتاب ها را در سالن تئاتر جای داده است، و بعضی از آن ها هم جای پول ها را به کتاب ها داده اند یا روزگاری محل عبادت بوده اند و .

.

مخروبه ای مدرن در میان شالی ها کتابفروشی پدی فیلد (Paddy Field) در خانه ای متروکه واقع شده است، جایی در میان مزارع شالیکاری و در حومه دهکده Xiadi چین.

قدمت روستایی که این کتابفروشی در آن است، به بیش از 800 سال می رسد؛ اما ساختمان های فرسوده همانند همین کتابفروشی به جای تخریب، مرمت شده اند و تنها چیزی که از بنای اصلی آن ها باقی مانده، دیوارهای بیرونی تراش خورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عجیب ترین کتابفروشی های دنیا

عجیب ترین کتابفروشی های دنیا