مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 19:002020-10-25سياسي

موج دوم مواسات/ 313 بسته گوشت گرم بین نیازمندان شهرکردی توزیع شد


تنها یک روز پس از فرمان رهبر معظم انقلاب، یک گروه جهادی در شهرکرد موفق به جمع آوری بالغ بر 400 میلیون ریال کمک مردمی و ذبح 8 راس گوسفند و یک راس گوساله برای توزیع گوشت بین نیازمندان در شب آغاز امامت امام عصر(عج) شدند.

- تنها یک روز پس از فرمان رهبر معظم انقلاب، یک گروه جهادی در شهرکرد موفق به جمع آوری بالغ بر 400 میلیون ریال کمک مردمی و ذبح 8 راس گوسفند و یک راس گوساله برای توزیع گوشت بین نیازمندان در شب آغاز امامت امام عصر(عج) شدند.

چهارمحال و بختیاری ۱۳۹۹-۸-۴ ۲۲:۲۷ http://fna.

ir/f0mgl3 ۰ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، بعد از تاکید مجدد رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد ملی مبارزه با با جدیت تمام پای کار آمدند و در ضدعفونی معابر، تولید ماسک، رزمایش مواسات در طول ایام سال و کمک به مجموعه بهداشت و درمان سنگ تمام گذاشتند.

اکنون نیز تنها یک روز پس از فرمان رهبر معظم انقلاب یک گروه جهادی در شهرکرد موفق به جمع آوری بالغ بر 400 میلیون ریال کمک مردمی و ذبح 8 راس گوسفند و یک راس گوساله برای توزیع گوشت بین نیازمندان در شب آغاز امامت امام عصر(عج) شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدین کاظمی نیا در این خصوص گفت: با همت مردم و جوانان شهرکردی تعداد 313 بسته گوشت گرم به میزان تقریبی 1/5 کیلوگرم امشب بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موج دوم مواسات/ 313 بسته گوشت گرم بین نیازمندان شهرکردی توزیع شد

موج دوم مواسات/ 313 بسته گوشت گرم بین نیازمندان شهرکردی توزیع شد