مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-25بين الملل

جانسون برای تصمیم گیری درباره برگزیت منتظر نتیجه انتخابات آمریکاست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه آبزرور انگلیس به نقل از ایوان راجرز ، سفیر سابق این کشور در اتحادیه اروپا نوشت: بوریس جانسون، - سفیر سابق انگلیس در اتحادیه اروپا بر این عقیده است که جانسون برای تصمیم گیری درباره چگونگی ادامه مذاکرات برگزیت منتظر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده و پیروزی ترامپ آمادگی لندن برای انصراف از توافق با بروکسل را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هفته نامه آبزرور انگلیس به نقل از ایوان راجرز ، سفیر سابق این کشور در اتحادیه اروپا نوشت: بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس می خواهد قبل از تصمیم گیری درباره اینکه چه رویکردی در مذاکرات با اتحادیه اروپا درباره توافق تجاری آینده اتخاذ کند ابتدا منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که در 3 نوامبر (13 آبان) برگزار می شود بماند.

بر اساس این گزارش انتخاب مجدد دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا آمادگی جانسون برای انصراف از توافق با اتحادیه اروپا را افزایش می دهد.

به گفته راجرز در کشور های اروپایی این اعتقاد وجود دارد خروج انگلیس از بازار داخلی اروپا بدون توافق تجاری در صورت پیروزی جو بایدن ، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا خطر بسیار بزرگی را برای جانسون به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانسون برای تصمیم گیری درباره برگزیت منتظر نتیجه انتخابات آمریکاست

جانسون برای تصمیم گیری درباره برگزیت منتظر نتیجه انتخابات آمریکاست