مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:252020-10-25سياسي

استاندار یزد؛ پدافند غیرعامل نباید به هیچ بهانه متوقف شود


استاندار یزد با اشاره به اهمیت و ضروری توجه بیش از پیش به مقوله پدافند غیرعامل، گفت: پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است و نباید با هیچ بهانه یا توجیهی متوقف شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، محمدعلی طالبی با صدور پیامی فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت و اظهار کرد: بدون شک پدافند غیرعامل که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب و رویکرد ویژه ریاست جمهوری است.

وی در این پیام افزود: پدافند غیرعامل اثربخش ترین و پایدارترین روش دفاعی است که بسترهای امنیت و پایداری ملی را فراهم می سازد و در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نقش کلیدی ایفا می کند.

استاندار یزد در ادامه پیام خود گفت: نظر به جایگاه و اهمیت بسیار مهم پدافند غیرعامل ضروری است صاحب نظران، نخبگان، مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران و کارشناسان این حوزه، فرهنگ سازی و آ گاه نمودن جامعه و آشنایی مردم با برنامه های پدافند غیرعامل را در برنامه ریزی های اساسی مدنظر قرار دهند و در اجرایی نمودن آن تلاش و کوشش لازم را معمول نمایند.

طالبی در پایان خاطرنشان کرد: اینجانب هفته پدافند غیرعامل را به همه فعالان و دست اندرکاران این عرصه خطیر تبریک می گویم و ضمن قدردانی از دستاوردهای پدافند غیر عامل در استان توفیق بیش از پیش همه بخش های جامعه را در رعایت الزام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد؛ پدافند غیرعامل نباید به هیچ بهانه متوقف شود

استاندار یزد؛ پدافند غیرعامل نباید به هیچ بهانه متوقف شود